I knit, therefore I exist.                                      Home   Patterns   Blog

torsdag 17 november 2011

Omslagsflicka – Cover girl

Jag är på omslaget!
I am on the cover!



Ja, inte jag alltså, det skall vi nog alla vara tacksamma över, utan min design. Knit now är en mycket trevlig tidning, inte för mycket "mode", men inte tantig heller. Bara en massa trevliga snabbstickade saker. Om du inte vill prenumerera, så kan enstaka nummer beställas här.
Well, not me, which we should all be grateful for, but my design. Knit now is a very nice magazine, not too much "fashion", but not frumpy at all. Just a lot of very pretty, quick projects. If you don't want to subscribe, single issues can be ordered here.


Eftersom jag är så stolt, så bombar jag med ännu fler bilder. © Amanda France for Practical Publishing 2011.
Sice I'm so proud, I'll bomb with more pictures. © Amanda France for Practical Publishing 2011.





2 kommentarer: